برج خليفه دبي
نوشته شده توسط : shbi

برج خلیفه دبی

برج خلیفه  دبی که صد و شصت طبقه و هشتصد و بیست و هشت متر ارتفاع دارد آسمان خراشی است که در خیابان شیخ زاید شهر دبی واقع شده است.و بلندترین برج ساخت بشر است.این برج در سال 2010 افتتاح گردید.دارای بخشهای مسکونی،اداری،تفریح و تجاری نیز می باشد و قسمتی از آن نیز هتل است.نمای این برج به شکل گل صحرایی نیز طراحی شده است.این طراحی سبب شده که در بالاترین نقطه برج نیروی وارد شده از باد مهار گردد.و هر واحد دارای طراحی منحصر به فرد است.


 

اتوبوس شگفت آور دبی

در این تور که برای اولین بار در خاورمیانه برگزار میشود .بر یک اتوبوس سوار می شوید و در سطح شهر به گردش می پردازید و بعد به پارک خور دبی میروید و در آنجا گردشی خواهید داشت در این اتوبوس ساعتی را به گردش بر روی این خور می پردازید. داخل این اتوبوس مجهز به امکانات گوناگون  از قبیل سیستم تهویه است. همچنین  تجهیزات دیگر مانند جلیقه نجات و غیره در طول سفر به مسافران تور دبی  ارائه خواهد شد.


 

 

سرزمین عجایب دبی

این پارک یکی از زیباترین پارک های خاور میانه دبی است .و دارای سه قسمت است پارک آبی،پارک سرگرمی و خیابان اصلی که هر قسمت تفریحات مخصوص به خود را دارد.دستگاههای بازی و ماشین در سالن و فضای باز به میهمانان ارائه می شود.و تمام سنی می توانند از این پارک برای تفریح و سرگرمی استفاده کنند.در کنار این پارک فروشگاهها استخرها  و شترسواری وجود دارد.

 

ديدنيهاي دبی:





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: برج خليفه دبي ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: